TECH.RegisteredObject 1 OrderID:%String 1 KlantNr:%String,OrderID:%String,OrigineleDocumentReferenties:DOM.VKP.DocumentReferenties,NieuweDocumentReferenties:DOM.VKP.DocumentReferenties 1 OrderID:%String,OrderReferentie:%String 1 OrderID:%String,CommissieReferentie:%String 1 OrderID:%String 1 DOM.VKP.DocumentReferenties 1 OrderID:%String 0 1 OrderID:%String 0 1 OrderID:%String 0 1 OrderID:%String %String De indexen "IU" en "IP" in ^ORD opbouwen voor een gegeven order (van klant) Oproepen via : Do ##class(BL.Legacy.Order).RebuildIndexKOD(KlantNr,OrderID) 1 KlantNr:%String,OrderID:%String 1 KlantNr:%String,OrderID:%String,LijnNr:%String 1 0 Oproepen via : Do ##class(BL.Legacy.Order).RebuildAllIndexFromKO1() 1 0 { Set BONNr = $G(^ORDW("IO",OrderID,LijnNr)) } If $L(BONNr)&&($D(^KUL(KlantNr,"F",BONNr))) { ;Set $P(^KO1(OrderID,"F"),"\",2)=BONNr Write !,"Gefixed voor Klant "_KlantNr_" : "_OrderID_" -> Bon "_BONNr } Else { If '$D(^KOD(KlantNr,"F",OrderID)) { Write !," *** Order "_OrderID_" bestaat niet meer, Klant "_KlantNr_". Index KO1 opgekuist." Kill ^KO1(OrderID) } ;Write !," *** Niet gefixed voor Klant "_KlantNr_" : "_OrderID Set CountBads=CountBads+1 ;Set $P(^KO1(OrderID,"F"),"\",2)="TextByWimV" } } } Write !,"CountBads : "_CountBads ]]> Oproepen via : Do ##class(BL.Legacy.Order).LoopGetNum() 1