Display objecten zijn gepersisteerd en bevatten de mapping van X,Y locatie op low level display adres. We stockeren elk object onder een node waarvan de naam is opgebouwd als volgt: Type_X_Y Type = "P" voor pick display, "C" voor controller display en "Z" voor de speciale zijkanten display. X = X-locatie in het rek voor de normale pick displays in 2 characters, vb. 01, 14, etc. Y = Y-locatie X en Y hebben een afgesproken waarde voor de niet-pick-displays. De code die de richting van de volgende display bepaalt gaat ervan uit dat X,Y niet in de range [0,100] liggen voor de pick-displays. Dus de pick-display op locatie 5,8 heeft als key: P_05_08. Afgeleide klassen instanti?n en registreren de concrete state objecten. persistent 1 DisplayButtonHandler,%Persistent 0 %Integer 1 %Integer 1 %Integer 1 APPS.P2L.Controller.Controller DisplayState 1 %String 1 1 %String 1 1 APPS.P2L.Webservice.q1.DisplayDevice 1 1 Adres 1 1 Naam 1 Adres:%Integer,X:%Integer,Y:%Integer,Controller:APPS.P2L.Controller.Controller 1 %Status %String APPS.P2L.Webservice.q1.DisplayDevice State:DisplayState %Status Update de state van de display StateNaam:%String %Status %Status %Status %Status %Status %Status %Status %String X:%Integer,Y:%Integer 1 %String %Library.CacheStorage ^APPS.P2L.Display.P2LDisplayD P2LDisplayDefaultData ^APPS.P2L.Display.P2LDisplayD ^APPS.P2L.Display.P2LDisplayI ^APPS.P2L.Display.P2LDisplayS listnode %%CLASSNAME Controller DisplayBus DisplayID State X Y DisplayType Node HuidigeStateNaam Adres FysiekeDisplay