Index: TECH/Algo/Stapeling/INiveauSchikking.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- TECH/Algo/Stapeling/INiveauSchikking.cls.xml (revision 0)
+++ TECH/Algo/Stapeling/INiveauSchikking.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,23 @@
+
+
+
+1
+1
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+1
+%Integer
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+1
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingWisselend.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingWisselend.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingWisselend.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,43 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+0
+
+
+%Integer
+1
+
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
Index: APPS/Halux/common/impl/TandemboxDoos.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/impl/TandemboxDoos.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/impl/TandemboxDoos.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,55 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.I3DObject
+0
+
+
+%Float
+1
+
+
+
+%Float
+1
+
+
+
+%Float
+1
+
+
+
+Tandembox:DOM.PM.TBXProduct.TBXLade
+1
+1
+%Status
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
Index: TECH/Algo/Stapeling/StapelingException.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- TECH/Algo/Stapeling/StapelingException.cls.xml (revision 0)
+++ TECH/Algo/Stapeling/StapelingException.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,8 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Exceptions.BaseException
+0
+
+
Index: TECH/Algo/Sort/InsertionSort.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- TECH/Algo/Sort/InsertionSort.cls.xml (revision 0)
+++ TECH/Algo/Sort/InsertionSort.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,28 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject
+0
+
+
+
+Sorteert de opgegeven lijst zelf. Maakt geen nieuwe lijst aan.
+1
+TeSorteren:%ListOfDataTypes,Comparator:TECH.Comparator.IComparator
+ 0) && (Comparator.IsKleinerDan(Hulp,TeSorteren.GetAt(k))))
+ {
+ Do TeSorteren.SetAt(TeSorteren.GetAt(k),k+1)
+ Set k = k - 1
+ }
+ Do TeSorteren.SetAt(Hulp,k+1)
+ }
+]]>
+
+
+
Index: TECH/Algo/Stapeling/Stapeling.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- TECH/Algo/Stapeling/Stapeling.cls.xml (revision 0)
+++ TECH/Algo/Stapeling/Stapeling.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,75 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject
+0
+
+
+TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+list
+1
+
+
+
+NiveauSchikking:TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+%Boolean
+ 0) && (NiveauSchikking.GeefMaxAantalObjecten() > ..NiveauSchikkingen.GetAt(k).GeefMaxAantalObjecten()))
+ {
+ Do ..NiveauSchikkingen.InsertAt(..NiveauSchikkingen.GetAt(k),k+1)
+ Set k = k - 1
+ }
+ Do ..NiveauSchikkingen.InsertAt(NiveauSchikking,k+1)
+ Quit 1
+]]>
+
+
+
+I3DObjecten:%ListOfObjects
+%Float
+
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingEnkel.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingEnkel.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingEnkel.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,27 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingTwee.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingTwee.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingTwee.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,63 @@
+
+
+
+1
+APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingAbstract
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
+Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject
+1
+%Boolean
+ ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet))
+]]>
+
+
+
+Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject
+1
+%Boolean
+ ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet))
+]]>
+
+
+
Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingDrie.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingDrie.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingDrie.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,77 @@
+
+
+
+1
+APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingTwee
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
+
+De 3 in de naam is om de method in de benedenklasse niet te overschrijven.
+Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos3:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject
+1
+%Boolean
+ ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet))
+]]>
+
+
+
+Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos3:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject
+1
+%Boolean
+ ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet))
+]]>
+
+
+
Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingEen.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingEen.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingEen.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,27 @@
+
+
+
+1
+APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingAbstract
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
Index: CSC Palletstapeling.prj.xml
===================================================================
diff -u
--- CSC Palletstapeling.prj.xml (revision 0)
+++ CSC Palletstapeling.prj.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,24 @@
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/TestSort.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/TestSort.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/TestSort.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,72 @@
+
+
+
+
+do ##class(vhUnitTest.Manager).RunTest("/debug/display=all","TECH.Algo.TestSort")
+1
+vhUnitTest.TestCase
+0
+
+
+
+
+
+
+Lijst:%ListOfDataTypes
+%Boolean
+
+
+
+
Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingVier.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingVier.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingVier.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,51 @@
+
+
+
+1
+APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingAbstract
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+ Lijst.Count()) && (Doos.GeefBreedte() '> (..#BreedtePallet/2)) && (Doos.GeefDiepte() '> (..#DieptePallet/2))
+ {
+ Set i = i+1
+ Set Doos = Lijst.GetAt(i)
+ }
+
+ If (i > Lijst.Count())
+ {
+ Set Gebruikt = Lijst.Count()
+ }
+ Else
+ {
+ // één van de dozen paste niet, alle dozen terug op de stack plaatsen
+ For i=Lijst.Count():-1:1
+ {
+ Do I3DObjecten.Push(Lijst.GetAt(i))
+ }
+ }
+
+ Quit Gebruikt
+]]>
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingDubbel.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingDubbel.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingDubbel.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,28 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/UT3DObject.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/UT3DObject.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/UT3DObject.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,51 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.I3DObject
+0
+
+
+%Integer
+
+
+
+%Integer
+
+
+
+%Integer
+
+
+
+Breedte:%Integer,Diepte:%Integer,Hoogte:%Integer
+1
+1
+%Status
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
Index: vhUnitTest/APPS/Halux/common/TestStapelService.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/APPS/Halux/common/TestStapelService.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/APPS/Halux/common/TestStapelService.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,267 @@
+
+
+
+
+Do ##class(vhUnitTest.Manager).RunTest("/debug/Display=all","APPS.Halux.common.TestStapelService")
+1
+vhUnitTest.TestCase
+0
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Index: TECH/Comparator/IntegerComparator.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- TECH/Comparator/IntegerComparator.cls.xml (revision 0)
+++ TECH/Comparator/IntegerComparator.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,15 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Comparator.IComparator
+0
+
+
+Waarde1:%String,Waarde2:%String
+%Boolean
+
+
+
+
Index: TECH/Math.cls.xml
===================================================================
diff -u -r1074 -r1310
--- TECH/Math.cls.xml (.../Math.cls.xml) (revision 1074)
+++ TECH/Math.cls.xml (.../Math.cls.xml) (revision 1310)
@@ -40,6 +40,17 @@
]]>
+
+1
+Getal1:%Float,Getal2:%Float
+%Float
+
+
+
1
Getal:%Float,CijfersNaKomma:%Integer
Index: TECH/Stack.cls.xml
===================================================================
diff -u -r1074 -r1310
--- TECH/Stack.cls.xml (.../Stack.cls.xml) (revision 1074)
+++ TECH/Stack.cls.xml (.../Stack.cls.xml) (revision 1310)
@@ -43,5 +43,10 @@
+
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/TestStapeling.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/TestStapeling.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/TestStapeling.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,114 @@
+
+
+
+
+Do ##class(vhUnitTest.Manager).RunTest("/debug/Display=all","TECH.Algo.Stapeling.TestStapeling")
+1
+vhUnitTest.TestCase
+0
+
+
+ stapelhoogte is 100
+
+ Do $$$AssertEquals(StapelHoogte,10*10,"De stapelhoogte is 100")
+
+
+
+ Set NiveauSchikkingDubbel = ##class(vhUnitTest.TECH.Algo.Stapeling.NiveauSchikkingDubbel).%New()
+
+ Do Stapeling.VoegToeNiveauSchikking(NiveauSchikkingDubbel)
+
+ Set StapelHoogte = Stapeling.GeefStapelHoogte(ObjectenLijst)
+
+ // Elk niveau bevat 2 objecten, de stapeling moet gebruik maken van de niveauschikkingdubbel.
+ // 10 objecten van 10 hoog => stapelhoogte is 50
+
+ Do $$$AssertEquals(StapelHoogte,(10*10)/2,"De stapelhoogte is 50")
+
+
+
+ Set NiveauSchikkingGeen = ##class(vhUnitTest.TECH.Algo.Stapeling.NiveauSchikkingGeen).%New()
+
+ Do Stapeling.VoegToeNiveauSchikking(NiveauSchikkingGeen)
+
+ Set StapelHoogte = Stapeling.GeefStapelHoogte(ObjectenLijst)
+
+ // De NiveauSchikkingGeen zal als eerste getest worden omdat zijn max aantal mogelijk = 100
+ // Maar er zullen er nooit gebruikt worden dus de stapelhoogte wordt bepaald door NiveauSchikkingDubbel en blijft dus identiek
+
+ Do $$$AssertEquals(StapelHoogte,(10*10)/2,"De stapelhoogte is 50")
+]]>
+
+
+
+
+
+
+
Index: Default_ChristopherS.prj.xml
===================================================================
diff -u -r1290 -r1310
--- Default_ChristopherS.prj.xml (.../Default_ChristopherS.prj.xml) (revision 1290)
+++ Default_ChristopherS.prj.xml (.../Default_ChristopherS.prj.xml) (revision 1310)
@@ -1,79 +1,5 @@
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
+
Index: APPS/Halux/common/StapelService.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/StapelService.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/StapelService.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,66 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject
+0
+
+
+DOM.LEV.Toelevering
+1
+
+
+
+TECH.Algo.Stapeling.Stapeling
+1
+
+
+
+Toelevering:DOM.LEV.Toelevering
+1
+1
+%Status
+
+
+
+
+%Float
+
+
+
+
Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingGeen.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingGeen.cls.xml (revision 0)
+++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingGeen.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,25 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+0
+
+
+
+Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen
+%Integer
+
+
+
+
+
+Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken.
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%Integer
+
+
+
+
Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingAbstract.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingAbstract.cls.xml (revision 0)
+++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingAbstract.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,44 @@
+
+
+
+1
+%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking
+0
+
+
+1200
+
+
+
+800
+
+
+
+I3DObjecten:TECH.Stack
+%ListOfObjects
+
+
+
+
Index: TECH/Algo/Stapeling/I3DObject.cls.xml
===================================================================
diff -u
--- TECH/Algo/Stapeling/I3DObject.cls.xml (revision 0)
+++ TECH/Algo/Stapeling/I3DObject.cls.xml (revision 1310)
@@ -0,0 +1,23 @@
+
+
+
+1
+1
+0
+
+
+1
+%Float
+
+
+
+1
+%Float
+
+
+
+1
+%Float
+
+
+