Index: TECH/Algo/Stapeling/INiveauSchikking.cls.xml =================================================================== diff -u --- TECH/Algo/Stapeling/INiveauSchikking.cls.xml (revision 0) +++ TECH/Algo/Stapeling/INiveauSchikking.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,23 @@ + + + +1 +1 +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +1 +%Integer + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +1 +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingWisselend.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingWisselend.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingWisselend.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,43 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +0 + + +%Integer +1 + + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + Index: APPS/Halux/common/impl/TandemboxDoos.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/impl/TandemboxDoos.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/impl/TandemboxDoos.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,55 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.I3DObject +0 + + +%Float +1 + + + +%Float +1 + + + +%Float +1 + + + +Tandembox:DOM.PM.TBXProduct.TBXLade +1 +1 +%Status + + + + +%Float + + + + +%Float + + + + +%Float + + + + Index: TECH/Algo/Stapeling/StapelingException.cls.xml =================================================================== diff -u --- TECH/Algo/Stapeling/StapelingException.cls.xml (revision 0) +++ TECH/Algo/Stapeling/StapelingException.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,8 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Exceptions.BaseException +0 + + Index: TECH/Algo/Sort/InsertionSort.cls.xml =================================================================== diff -u --- TECH/Algo/Sort/InsertionSort.cls.xml (revision 0) +++ TECH/Algo/Sort/InsertionSort.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,28 @@ + + + +1 +%RegisteredObject +0 + + + +Sorteert de opgegeven lijst zelf. Maakt geen nieuwe lijst aan. +1 +TeSorteren:%ListOfDataTypes,Comparator:TECH.Comparator.IComparator + 0) && (Comparator.IsKleinerDan(Hulp,TeSorteren.GetAt(k)))) + { + Do TeSorteren.SetAt(TeSorteren.GetAt(k),k+1) + Set k = k - 1 + } + Do TeSorteren.SetAt(Hulp,k+1) + } +]]> + + + Index: TECH/Algo/Stapeling/Stapeling.cls.xml =================================================================== diff -u --- TECH/Algo/Stapeling/Stapeling.cls.xml (revision 0) +++ TECH/Algo/Stapeling/Stapeling.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,75 @@ + + + +1 +%RegisteredObject +0 + + +TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +list +1 + + + +NiveauSchikking:TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +%Boolean + 0) && (NiveauSchikking.GeefMaxAantalObjecten() > ..NiveauSchikkingen.GetAt(k).GeefMaxAantalObjecten())) + { + Do ..NiveauSchikkingen.InsertAt(..NiveauSchikkingen.GetAt(k),k+1) + Set k = k - 1 + } + Do ..NiveauSchikkingen.InsertAt(NiveauSchikking,k+1) + Quit 1 +]]> + + + +I3DObjecten:%ListOfObjects +%Float + + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingEnkel.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingEnkel.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingEnkel.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,27 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingTwee.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingTwee.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingTwee.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,63 @@ + + + +1 +APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingAbstract +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + +Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject +1 +%Boolean + ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet)) +]]> + + + +Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject +1 +%Boolean + ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet)) +]]> + + + Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingDrie.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingDrie.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingDrie.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,77 @@ + + + +1 +APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingTwee +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + + +De 3 in de naam is om de method in de benedenklasse niet te overschrijven. +Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos3:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject +1 +%Boolean + ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet)) +]]> + + + +Doos1:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos2:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject,Doos3:TECH.Algo.Stapeling.I3DObject +1 +%Boolean + ..#BreedtePallet) && (TotaleDiepte '> ..#DieptePallet)) +]]> + + + Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingEen.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingEen.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingEen.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,27 @@ + + + +1 +APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingAbstract +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + Index: CSC Palletstapeling.prj.xml =================================================================== diff -u --- CSC Palletstapeling.prj.xml (revision 0) +++ CSC Palletstapeling.prj.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,24 @@ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/TestSort.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/TestSort.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/TestSort.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,72 @@ + + + + +do ##class(vhUnitTest.Manager).RunTest("/debug/display=all","TECH.Algo.TestSort") +1 +vhUnitTest.TestCase +0 + + + + + + +Lijst:%ListOfDataTypes +%Boolean + + + + Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingVier.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingVier.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingVier.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,51 @@ + + + +1 +APPS.Halux.common.impl.NiveauSchikkingAbstract +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + Lijst.Count()) && (Doos.GeefBreedte() '> (..#BreedtePallet/2)) && (Doos.GeefDiepte() '> (..#DieptePallet/2)) + { + Set i = i+1 + Set Doos = Lijst.GetAt(i) + } + + If (i > Lijst.Count()) + { + Set Gebruikt = Lijst.Count() + } + Else + { + // één van de dozen paste niet, alle dozen terug op de stack plaatsen + For i=Lijst.Count():-1:1 + { + Do I3DObjecten.Push(Lijst.GetAt(i)) + } + } + + Quit Gebruikt +]]> + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingDubbel.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingDubbel.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingDubbel.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,28 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/UT3DObject.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/UT3DObject.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/UT3DObject.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,51 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.I3DObject +0 + + +%Integer + + + +%Integer + + + +%Integer + + + +Breedte:%Integer,Diepte:%Integer,Hoogte:%Integer +1 +1 +%Status + + + + +%Float + + + + +%Float + + + + +%Float + + + + Index: vhUnitTest/APPS/Halux/common/TestStapelService.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/APPS/Halux/common/TestStapelService.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/APPS/Halux/common/TestStapelService.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,267 @@ + + + + +Do ##class(vhUnitTest.Manager).RunTest("/debug/Display=all","APPS.Halux.common.TestStapelService") +1 +vhUnitTest.TestCase +0 + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + Index: TECH/Comparator/IntegerComparator.cls.xml =================================================================== diff -u --- TECH/Comparator/IntegerComparator.cls.xml (revision 0) +++ TECH/Comparator/IntegerComparator.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,15 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Comparator.IComparator +0 + + +Waarde1:%String,Waarde2:%String +%Boolean + + + + Index: TECH/Math.cls.xml =================================================================== diff -u -r1074 -r1310 --- TECH/Math.cls.xml (.../Math.cls.xml) (revision 1074) +++ TECH/Math.cls.xml (.../Math.cls.xml) (revision 1310) @@ -40,6 +40,17 @@ ]]> + +1 +Getal1:%Float,Getal2:%Float +%Float + + + 1 Getal:%Float,CijfersNaKomma:%Integer Index: TECH/Stack.cls.xml =================================================================== diff -u -r1074 -r1310 --- TECH/Stack.cls.xml (.../Stack.cls.xml) (revision 1074) +++ TECH/Stack.cls.xml (.../Stack.cls.xml) (revision 1310) @@ -43,5 +43,10 @@ + + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/TestStapeling.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/TestStapeling.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/TestStapeling.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,114 @@ + + + + +Do ##class(vhUnitTest.Manager).RunTest("/debug/Display=all","TECH.Algo.Stapeling.TestStapeling") +1 +vhUnitTest.TestCase +0 + + + stapelhoogte is 100 + + Do $$$AssertEquals(StapelHoogte,10*10,"De stapelhoogte is 100") + + + + Set NiveauSchikkingDubbel = ##class(vhUnitTest.TECH.Algo.Stapeling.NiveauSchikkingDubbel).%New() + + Do Stapeling.VoegToeNiveauSchikking(NiveauSchikkingDubbel) + + Set StapelHoogte = Stapeling.GeefStapelHoogte(ObjectenLijst) + + // Elk niveau bevat 2 objecten, de stapeling moet gebruik maken van de niveauschikkingdubbel. + // 10 objecten van 10 hoog => stapelhoogte is 50 + + Do $$$AssertEquals(StapelHoogte,(10*10)/2,"De stapelhoogte is 50") + + + + Set NiveauSchikkingGeen = ##class(vhUnitTest.TECH.Algo.Stapeling.NiveauSchikkingGeen).%New() + + Do Stapeling.VoegToeNiveauSchikking(NiveauSchikkingGeen) + + Set StapelHoogte = Stapeling.GeefStapelHoogte(ObjectenLijst) + + // De NiveauSchikkingGeen zal als eerste getest worden omdat zijn max aantal mogelijk = 100 + // Maar er zullen er nooit gebruikt worden dus de stapelhoogte wordt bepaald door NiveauSchikkingDubbel en blijft dus identiek + + Do $$$AssertEquals(StapelHoogte,(10*10)/2,"De stapelhoogte is 50") +]]> + + + + + + + Index: Default_ChristopherS.prj.xml =================================================================== diff -u -r1290 -r1310 --- Default_ChristopherS.prj.xml (.../Default_ChristopherS.prj.xml) (revision 1290) +++ Default_ChristopherS.prj.xml (.../Default_ChristopherS.prj.xml) (revision 1310) @@ -1,79 +1,5 @@ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - + Index: APPS/Halux/common/StapelService.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/StapelService.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/StapelService.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,66 @@ + + + +1 +%RegisteredObject +0 + + +DOM.LEV.Toelevering +1 + + + +TECH.Algo.Stapeling.Stapeling +1 + + + +Toelevering:DOM.LEV.Toelevering +1 +1 +%Status + + + + +%Float + + + + Index: vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingGeen.cls.xml =================================================================== diff -u --- vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingGeen.cls.xml (revision 0) +++ vhUnitTest/TECH/Algo/Stapeling/NiveauSchikkingGeen.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,25 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +0 + + + +Geeft het maximaal aantal objecten dat deze schikking kan plaatsen +%Integer + + + + + +Krijgt een Stack van TECH.Algo.Stapeling.I3DObject binnen. Geeft het aantal 3D objecten terug die het zal gebruiken. +I3DObjecten:TECH.Stack +%Integer + + + + Index: APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingAbstract.cls.xml =================================================================== diff -u --- APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingAbstract.cls.xml (revision 0) +++ APPS/Halux/common/impl/NiveauSchikkingAbstract.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,44 @@ + + + +1 +%RegisteredObject,TECH.Algo.Stapeling.INiveauSchikking +0 + + +1200 + + + +800 + + + +I3DObjecten:TECH.Stack +%ListOfObjects + + + + Index: TECH/Algo/Stapeling/I3DObject.cls.xml =================================================================== diff -u --- TECH/Algo/Stapeling/I3DObject.cls.xml (revision 0) +++ TECH/Algo/Stapeling/I3DObject.cls.xml (revision 1310) @@ -0,0 +1,23 @@ + + + +1 +1 +0 + + +1 +%Float + + + +1 +%Float + + + +1 +%Float + + +