[VRB478] Afzonderen DOM naar APPS: LBX: aanvulling voorgaande commit- Als NietMeeleveren rollen TiponBlumotionSetEenhedenEnMeenemers, -SynchronisatieAdapter en -SynchronisatieStang aanwezig zijn moet ook de geconcateneerde rol toegevoegd worden
[UST3717] VHIP901: ORDER2ADMIN: Controle klant bestaat: - SalesOrderConverter: ConvertMessage => KlantNummer wordt gebruikt ipv KlantID (wordt gemaild naar OV) - Uitbreiding Logger.Info => "Geen ingreep nodig. OV is via mail op de hoogte gebracht."
[UST3717] VHIP901: ORDER2ADMIN: Controle klant bestaat: - Mailer: VerzendKlantNietGevondenMelding => Uitbreiding en refactoring => Variaties... - User bekend in Admin => Mail naar OV'er in kwestie en BDA in Cc - User onbekend in Admin => Mail naar BDA (met extra melding van onbekende AxUser) en logger.Warning dat AxUser niet gekend is in Admin
[VRB478] Afzonderen DOM naar APPS: LBX: - Als NietMeeleveren rollen TiponBlumotionSetEenhedenEnMeenemers, -SynchronisatieAdapter en -SynchronisatieStang aanwezig zijn moet ook de geconcateneerde rol toegevoegd worden
[VRB478] Afzonderen DOM naar APPS: LBX: - Als NietMeeleveren rollen TiponBlumotionSetEenhedenEnMeenemers, -SynchronisatieAdapter en -SynchronisatieStang aanwezig zijn moet ook de geconcateneerde rol toegevoegd worden
[VRB478] Afzonderen DOM naar APPS: LBX - undo wegens falende tests en geen tijd :( zonder initialexpression wordt een lege string gedumpt ipv 0 (ter vervanging van +HeeftDwarsVerdeling)
[UST3741] GLS : afsluiten transport bij parcels .In het onderzoek naar vroegtijdig in productie brengen van GLS gezien dat we afslutien van transport verder hadden moeten odnerzoeken. De berichten naar GLS blijken rekening te houden met het sluiten "DAYEND-END" van en transport, enkel voor Freight. Dus bij parcels is dat enkel "UPDATE" - we hebben nog bevestiging nodig van GLS over het hoe en wat bij parcels bij de nieuwe account voor de invulling van veld T090.. Deze commit geeft een mogelijke waarde aan, is gecommit om aan te geven waar de wijzigingen komen, maar is mogelijks niet definitief.
[UST3735] LBXSY3: Matjes juiste afmetingen - Bij LadeDiepte 500mm (nieuwe sifonkap SY3) moet het matje NIET in de diepte ingekort worden, want komt overeen met matje voor LD 270mm
[UST3735] LBXSY3: Matjes juiste afmetingen - UT Testcases aangepast aan nieuwe sifonkappen - Diepte gewijzigd naar 400mm omdat matjes van tussenstukken dan ook in de diepte ingekort worden (later testmethod voor diepte 500mm toevoegen)
[UST3245] VHIP Migratie Pakketref. 1-1 met maatwerk: - Aanpassing (recyclage) bestaande code van Iterator van vorige migratie => 1 op 1 voor maatwerk nu